starinske fore pokupljene iz sjećanja fine raje...

24. 1. 2011. | posted in |



- nagaziti na nove tene nekom...nova moda mora da se proba
- startaske za fizičko, plave ili bijele
- ne izlaziti od 2 do 5 ili makar do 4 kad je kućni red
- sendvič od kuće za školu
- bazooka i chunga lunga
- podvrnute leviske, kako bi se vidio šav, da su original..podvrnuti rukavi texas jakni
-talijanka frizura
- rombovke na brodarice
- trčati kad neko donese vode..prva mi žeđ
- aberećke abertude
- bmx
- ski rol a ne skejtbord..odakle li nam samo ski rol naziv
- yassa trenerke
- veležove adidas trenerke u slovenijašportu
- tene na ljepljenje
- cigani ispred kina partizan nakon završetka brus lijevog filma
- čaklje aka nunčake
- puhaljke, praćke itd...
- tango petica. ko je to imao, car je bio u raji.
- "polufudbal" onaj gumeni...čuj polufudbal?! :)

(SAŠA H.) Mogo si vala dodat da je starinski MJENJAT GUMU U GACHAMA, otkuhavat bjeli vesh u onom skipu.. fuuuuujjj.
Trazit od majke da ti baci sendvic sa 7 mog sprata.....isto tako kad te salju u prodavnicu pa STARINSKI metnu stipaljku u chesu danje vjetar ne odnese......jel starinski nosit oni "bongomerac" kad stisne zima.

(LANA) Ili te iste kese plaknut, pa ih stavit' da se suse na strik. Samo nikad nisam skontala sta ce nekim ljudima kese od mlijeka. Fakat, mlijeko u kesi, starinski totalno.

(SAŠA H.) hehe JEl starinski rashiit jednu kocku na fudbalu i napunit ga kamenjem i onda ga stavit preko ulice i cekat parove...Pa onda"Dedera care nabaci der nam je ovamo" A on ko da za Velez igra,zalet,punim desnim pa prebi nogu...nemre jado ni potrcat za nama.

(LANA)Hahahaha, jao bagre! :D
Je li starinski kad ti nastradaju nove novcate role jer su ti burazu/rodjaku trebali tockovi za troke.
Ili uvalit se u one basce izmedju Doma mladih i Zuaniceve i napucat' se zelenih tresanja i kajsija i onda kuku majci, hehehehe. Nisi mog'o docekat' sezonu, a sad.... ne sjecam se kad sam kajsije pojela. Svaki put kad ih kupim ni na sta ne lice. Sad vise i ne znam kad im je tacno sezona.

(SAŠA H.)Eh jadna bi ti majka bila da te Dija mochna ufatila...Ja sam ga fasovo od nje jedno 300 puta.Cak mi je jednom i tenu uzela hahaha i kaze,kad ti Eda(stari) dodje nesh je dobit do tad.

(LANA)hhh, koja rospija! Kas smo vec kod toga, je li starinski kad ti neko prijeti da ce ti otic' 'navrata' (namjerno pisem zajedno jer se tako izgovaralo).

(MILAN)Toza, u ovu tvoju listu "starinski", ja bi dodao jos jednu stvar: Sandokan (cita se deruci se iz petnih zila SAAAAAAAAAANDOOOOOOOKAN!).

(TOZZA)a je l starinski kad te neko zamoli da mu nesto uradis a ti odgovoris"evo ne mogu od smijeha"

ili jos vise starinski - kad neko kuka zbog necega, pa mu kazes - "zali se upravi vodovoda" :))))

(SAŠA H.)Starinske su sve i jedne Mostarske (Kontrashko-potvrdne-negacije) da ih tako nazovemo.Ubice me lingvisti. Kad te neko pita jes' gled'o taj i taj film."JETS ili ti ga JOK,ETO TI SI" je negacija ali i potvrdan odgovor.
Kad te neko zamoli da mu nesto uradis,slobodno se moze odgovoriti "aha,djesi sta ima,kako ti kuchi?" sto je ustvari pitanje ali NEGACIJA...
Sto mene dovede do zakljucka.....jesmo komplikovana i jebena sorta hahahahaha al' je bolje nema "pa ti gledaj shash sad"

(LANA) Dobro je ovo Sale, ali ovo ti je jos uvijek u intenzivnoj upotrebi. Ovo me podsjeti. Otisla ja prije nekih, pa skoro desetak godina u jedne frizerke u Mostaru i hocu pramenove. Pita ona kao kakve bih ja, ja rekoh 'pa evo ovako nesto otprilike, ali....' pokazujuci na sliku iz novina, kad ce ti ona, 'HAHAHAHAHA, DJE SI, KAKO SI'. Zamisli takvu situaciju u US of A, hhh.

(TOZZA)je l "najstarinskija" kad se u tebi rodi onaj mostarski prkos i kazes sam sebi, "neces me handriti, e NEŠ, JEBO SE S MATEROM"
ostale članke iste teme možete vidjeti OVDE