Da, Ekstravagantna sam- By Monija Radovic

9. 1. 2011. | posted in |

Nije Sunce sve sto sija,nije niti zlato.Doduse nije to neko morao da kaze niti napise i prije moga niti naseg vremena da bi to znala.Spoznala sam to jos davno,kada mi je otkucaj srca zavisio od otkucaja srca zene koja me nosila u svojoj utrobi.I tada sam znala neke stvari koje mnogi pronadju kada sebe pronalaze.Ponekad mi se cini kao da razlog tome pronalazenju je postao samo lazna farsa mnogima,ili kao da je to samo nesto sa cime ubijaju svoje pohlepno vrijeme.Mnogo puta se zaboravi sta je rezultat svega toga,sta je rezultat padanja na beton i kroz beton,i kroz atmosfere,i kroz akumulacije svjedocenja proslih egzistencija kao i ekstravagantsnosti.


Dok sam bila curica volila sam da plesem.Muzika me pratila svugdje ,i kroz noc i kroz jutra i kroz ulice osamljene radi popodnevnih sati.Kada je svako ljeno spavao ja sam hodala ulicama.Osvrcuci se na muziku koja je sumila u mojim usima.
Jednom davno uciteljica u plesnoj skoli mi je rekla da sam temperamentra i da sam ekstravagantna,ali ne samo to nego je rekla sa pogedom koji je dopirao sa visine.Nisam znala sta to znaci nisam se usudila da pitam.Znam,rekla sam hvala na komplimentu,jer uistinu rijetko kada izustite nesto tako melodicno,i rijetko kada vam tako sto sklizne kroz crveni vreli jezik.Ja sam ipak i dalje plesala uz Kubansku neku muziku koju nisam do tada cula.Ona me gledala i njen pogled je plesao sa mnom.Ja nisam odvajala oci od njenih i svaki pokret je bio namjenjen samo za tu zenu.Bez i jedne rijeci govorila sam joj divi mi se,razlikujem se od svake curice ovde od svakoga djecaka,jer ja sam oboje jer ja sam to sto zelis da si ti.Prstima sam je dozivala i propinjala se na vrhove svojih novih lakovanih cipelica.Zadizala sam suknjicu dovoljno toliko da joj masta proradi.Naravno to nio bio dio koreografije u onom njenom Tangu.Ali neka i nije bio.Korila me je a ja sam nastavila i dalje.Rekla sam korigrafija Mostrske popodnevne muzike i ulice je stvarnija,je bogatija.Odpuhivala je jer se dobro sjeca toga moga plesa.Oci su mi se caklile jer napokon sam se sjetila gdje sam vidjela taj pogled prije




Sjecam se popodnevnih ljetnih kisica kako su me iznenadjivale.Sjecam se da sam bez imalo stida i straha plesala po rivama iluzije.Plesala sam sa osmjehom na licu.Plesala sam sa ljepotom daha koji mi je vibrirao u grudima,nezrelim i sasvim dijetinjastim.Znam da su me neki gledali sa cudjenjem i upitno,ali da li znaju oni da sam i ja njih svjesno tako gledala.
A sta mi kazete drage moje dame?A sta to vidite u meni sto ceznjivo gubite u vremenu iluzije?Zar mislite da sam jedina ja koja moze da nauci nesto od vas a da vi nemate nista da naucite od mene?


Oh,  toliko toga mozete da od mene naucite samo se bojite.Bojite se da vidite ono sto prizeljkivate dok vase druge polovice znojno kvase postelje koje ste stirkale jos jutros.Jos jutros kada ste umorno ustale i popile svoje kafice sa radijom upaljenim na frekvencije Djerdana.Vase misli su bile gusce od stirke koju ste korsitile da permamentno ugravirate svoje pokosene snove i ljubavi.U fildzan ste pogledali opet poruke koje zelite da nadjete a one nepozeljne ste vrhom prstica mutirali i oblikovali,opet po zelji.
Na dnu ste zamislii zelju i polizali to svojim siktavim jezikom.Gorcina je bila gorca od nestvarnih zelja.


I dok mene gledate kroz zaluzine koje je sunce ispeklo ja vas gledam kroz oci djeteta i zene i smijem se,plesuci na kisi koju ste prizvali i ovo popodne.Plesem po lokvama vase maste i moje maste,i dok se kvasim do gole koze,sretna sam.Jer zivim u svojoj kozi.Jer moje srce je moje samo.


Popodne je drage moje gospe i svetice i kurve.Popodne je a znate sta to vrijeme nosi.Vrijeme mutirano samo za vase klase.Dok se sunce zari vise horizonta vasih halucinacija ja se krepim u kupki moje imaginacije.Danas ,i sutra i za pet decenija,religiozno cu da se kupam u ovim popodnevnim satima.Religiozno cu da plesem po oblacima vase pozornosti.


Moja ekstravagantnost je moj eliksir.Moja sreca je moj povjetarac koji me hladi i koji me podize.Moja religija je Ljubav,a vasa drage gospe,svetice i kurve, je ono sto nikada bilo nije.I da li vasa lazna pitanja upucena samo meni imaju smisla uopste?Da li postoji odgovor koji bi vam mogla dati odgovor koji bi vam donjeo trenutnu satisfakciju.Da li mastrubacija donosi takvu satisfakciju.Kada u kupatilu ociscenom sa varikinom sjedite rasirenih noga i zamisljate Don Juana na crnom vrancu kako vam mase,kako se skida i kako vam prilazi i njezno miluje nabrekle bradavice od pohlepe.Da li ikada imate momente satisfakcije?


Da li osjecate njegove nokte kad ih zarije u vasu kozu i kada grebe po ledjima i naredjiva,dublje,jace,pohlepnije?Da li se grcite kada vam se slatka bol u u stomaku prolije kao lava i procuri kroz sve moguce supljine?Je li to ono sto zelite?Je li to ono sto nemate u prekomjerno ustirkanim posteljama?Gdje vam je Don Juan?Gdje ste zaglibile moje gospe,svetice i kurve?Nepomicne ste i kada nadodje taj deseto sekundni momenat totalne gradifikacije, ne znate ni to da sazvacete punih usta.Pateticne ste,  prazne i ljubomorne.Gadite mi se jer ja se vama gadim.Zao mi vas je eto cak vas i zalim.Spijunirajte kao KGB kroz tu malu rupicu raspukle zaluzine.Zapisite sve sto ste svjedocile i sve sto mislite da znate i vidite.Ionako nikada niste vidjele svojim ocima,slijepe mackice zapustenih kvarata.


Ahhhh vasa pohlepa je otrovna i lazna sasvim.Cak ni to nije dio vase stvarnosti.Ahhh zalosno vam znoj kapa niz grudi i sokovi niz butine jer ni iluzioni Don Juan ne zeli med sa vasih butina.Sa vasih peksinih,izderanih,iskoristenih milimetara koze.Cak ni vase svilene odore koje nosite dok niko nije u kuci nisu primamljive.Dok stojite pred ogledalom razapetim na ormaru spavace sobe,milujete se.Prelazite rukama preko noga,zadizete spavacicu i naginjete vrat na lijevo.Mazite ga sa strasti misleci da je to neko drugi,osjecate krv kako kuha kako burno navire u vase srediste.Ahhh izludjujete same sebe,a niko nema da vam ugasi tu zedj.Ne zele vas vasi odabrani jer u vama nema ni kapi iskrenosti ni kapi zenstvenosti.Niste ni kurve u krevetu ,ni dame na ulici ni majke svojoj djeci.Niste nista sem iluzije.

Izvinite dame,svetice i kurve na mojoj vulgarnosti i otvorenosti.Samo eto dok me upitno gledate i dok me osudjivate ja sam uzela privilegiju da uradim isto...