Tozza: povazdan (mostarska) ...preslušaj

6. 2. 2011. | posted in |


od kafića do kafića. od kluba do kluba
jedna ulica, druga ulica..prevelik broj lijepih curica
došlo ljeto, eto, sve to tjera nas da izađemo
idemo u provod vala! predugo je zima trajala

golemo! sparno mostarsko popodne
niđe žive duše kada ufdari ćelopek
svi se skrili u kafićima sa klimom
vala, ja bih kući bio kad bi' kući klimu im'o

ma samo nek' je pozitiva
čim je hladna piva, meni odma' je gotiva
u se, na se, poda se...sve je potaman..
samo da je 'vako povazdan

(i znaš bola kako to ide...navučeš se 'vamo..malo tavla..malo šupljaci..ovo ono...i tako ti prođe dan, brato moj)

refren:
povazdan rondo, kafa i šuplja priča
povazdan: vozdra brato, đe si šta ima
povazdan je normala i niđe veze
povazdan laganini uvijek nama sve je

velika raja igraju lopte, njima ne smeta ćelopek
mala raja tu su kad treba po vodu da se ode
a tamo na zidiću - tavla se razbacila
još jedan dan u mostaru klasičan

jeste običan al' meni je fantastičan, pa shvatiš tad
da nigdje nema većega ciganluka
i jebiga buraz...niđe nema ljepših cura
uz takve cure se i ova temperatura lakše izdura

svaki dan je isti. svaki dan je rutina
ali i takva rutina, većini je milina

u se, na se, poda se...sve je potaman..
samo da je 'vako povazdan

(i ono bola...niđe veze, znaš...dođem ja njemu...kare on meni 'tako, brato'...'oće šuplju bola da mi zavali...a kom...ma kome, jebo se s materom....)



refren:
povazdan rondo, kafa i šuplja priča
povazdan: vozdra brato, đe si šta ima
povazdan je normala i niđe veze
povazdan laganini uvijek nama sve je

povazdan rondo, kafa i šuplja priča
povazdan: vozdra brato, đe si šta ima
povazdan je normala i niđe veze
povazdan samo svađa Zrinjski ili Velež...