Kompanija "Karlsberg Srbija" predstavila je "Zlatni lav", pivo koje su, prvi put u isitoriji pivarstva u Srbiji, ljubitelji piva imali priliku sami da kreiraju po svojoj želji.

Ovo je jedinstven slučaj u našoj zemlji da se jedna kompanija odluči da kreiranje piva prepusti samim potrošačima, koji biraju prema sopstvenom ukusu.
"Zlatni lav" je prvo pivo čiju su boju, ukus i naziv oderdili građani Srbije, pošto je 400 pivopija različitog profila i starosne dobi boravilo dva dana u pivari u Čelarevu, gde su isprobavali različite ukuse, koje su za tu priliku proizveli tehnolozi kompanije, rekao je direktor razvoja poslovanja te kompanije Andrej Beslać.
On je dodao da kompanija Karlsberg na svim tržištima gde posluje radi iscrpna istraživanja kako bi se odgovorilo želji potošača i da je zbog toga odlučeno da se organizuje veliko istraživanje u pivari u Čelarevu.
"Ovaj potpuno novi pristup, u kome je učestvovao veliki broj ljudi, dao je izvrstan efekekat i prevazišao sva naša očekivanja. Kampanja je pokazala da u Srbiji postoji veliki broj ljudi koji znaju da prepoznaju kvalitetno i dobro pivo", rekao je Beslać.
Prema njegovim rečima, "Zlatni lav" spada u svetla, lager piva, napravljen od najkvalitetnijih sirovina i sadrži 5,1 odsto alkohola.
Tamna zlatno žuta boja, prijatna gorčina i karakteristična aroma potiče od specijalne vrste hmelja koja doprinosi punoći ukusa i naglašava svež karakter piva.
b92.
"Zlatni lav" je prvo pivo čiju su boju, ukus i naziv oderdili građani Srbije, pošto je 400 pivopija različitog profila i starosne dobi boravilo dva dana u pivari u Čelarevu, gde su isprobavali različite ukuse, koje su za tu priliku proizveli tehnolozi kompanije, rekao je direktor razvoja poslovanja te kompanije Andrej Beslać.
On je dodao da kompanija Karlsberg na svim tržištima gde posluje radi iscrpna istraživanja kako bi se odgovorilo želji potošača i da je zbog toga odlučeno da se organizuje veliko istraživanje u pivari u Čelarevu.
"Ovaj potpuno novi pristup, u kome je učestvovao veliki broj ljudi, dao je izvrstan efekekat i prevazišao sva naša očekivanja. Kampanja je pokazala da u Srbiji postoji veliki broj ljudi koji znaju da prepoznaju kvalitetno i dobro pivo", rekao je Beslać.
Prema njegovim rečima, "Zlatni lav" spada u svetla, lager piva, napravljen od najkvalitetnijih sirovina i sadrži 5,1 odsto alkohola.
Tamna zlatno žuta boja, prijatna gorčina i karakteristična aroma potiče od specijalne vrste hmelja koja doprinosi punoći ukusa i naglašava svež karakter piva.
b92.