ženo, punice ti moje, hu da fak iz džastin biber??? (biber ili šešelj?)

9. 1. 2011. | posted in |

evo, ni ja nisam vjerovao da ponekad "preinformisanost" daje iste rezultate kao i neinformisanost. naime, televiziju ne gledam nikako. nisam toliko ogorčeni protivnik televizije koliko je to po meni zastario medij, medij koji ti daje puno manje mogućnosti za kreiranje vlastitog ispunjavanja dana nego internet, naravno. 
elem, u skladu s tim, i kad pogledam nešto na tv-u, to bude utakmica. serije i filmove ionako skidam s neta. reklame i praznjikavi političari sa kravatama u studiju me ne zanimaju. muzički kanali? neka hvala. youtube je odavno prešišao do zla boga dosadni MTV. nije vala ni VH1 mnogo bolji, o ostalima ne vrijedi ni trošiti riječi.

upravo o muzici je ovde riječ!!! koji god portal na internetu isčitam, bio on striktno muzički ili širih vidika, bilo to putem banera ili nečeg drugog, još samo što mi sama tastatura nije počela kao duh sama tipkati ime džastina bibera, ili po hrvatski - džastina papra. gdje god se okrenem - look at new pics of justin bieber..justin biber is in relationship with (whoever)...justin bieber's new song...džastin biber vamo džastin biber tamo... A BOLA KO JE ON VIŠE???

onda sam shvatio obe stvari odjednom: s jedne strane kolika je moć interneta (oke, to nam je svima već odavno jasno. nekad je važila rečenica teda tarnera - ako nije prikazano na televiziji, znači nije se desilo. danas je parametar uspješnosti - brojač youtube posjeta) ..a sa druge strane dobio sam još jedan dokaz zašto volim internet - gdje god se okrenem, piše nešto o džastinu biberu a ja odbijam da znam ko je on! ponosan sam na sebe što me takve gluposti ne zanimaju i sve da mi sad dođe u uniformi poštara da donese telegram direktno na vrata, ne bih ni znao da je to on.

mislim da je to recept za dobar život: kloniti se stvari koje te ne zanimaju, koliko god ti ih drugi nametali. isto kao što ne želim da znam za džastina bibera, ne želim ni da znam za mitinge konzervativnih snaga po beogradu. jednostavno, znam da se dešavaju tu i tu...samo ne idem tim ulicama, ne od straha nego jer me to "ič" ne zanima. i džastin je tu i tu, na tom i tom sajtu, ali ga elegantno izbjegnem. džastin biber, šešelj i anti EU mitinzi, koncerti kikija i "pilota", reality shows...daleko vam lijepa kuća od mene bila...

a ti, ženo, dedera pobiberi malo gulaš, znaš da volim ljuće. bolje biber meso nego biber džastin, ha ja!