Ljubav je..................................... by Monija Radovic

16. 1. 2011. | posted in |

Ljubav je....suncani dan koji se oglasava u njegovim ocima. ljubav je miris spokoja na njegovoj kozi. ljubav je osjecaj sigurnosti u njegovom zagrljaju, ljubav je melodija koja se spusta na njegove njezne usne dok sapuce rime. ljubav je blizina koja nas spaja


Ljubav je eho koji pulsira u srcu kada ritmicno kuca. Ljubav je akvarel rasut po sarenom polju duse, Ljubav je Andjeo sa mnogo lica. Ljubav je litica koja se uspravlja vise vodopada njegove njeznosti. Ljubav je zvjezdica svaka koja ga posjeti u sitnim satim barsunaste tisine. Ljubav je on, Ljubav sam ja, Ljubav smo mi.

Ljubav je razlog svih letova u nepoznato,Ljubav je proljetna kisica njegovih plavih nebesa. Ljubav je njegov horizont gdje se moje sunce utapa, Ljubav je tvrdjava od korala i zada koja nas cuva od svih nedaca, Ljubav je violina koja svojim tempom ljulja korake ispod nasih stopala, Ljubav je spokojni san koji mi miluje oci kad se utapam u svijet srece koju mi samo on pruza, Ljubav je vitez koji hrabro izlazi iz magle i digne me u visine poznate samo dusi ljubavi, Ljubav je u svakom njegovom uzdahu u svakom njegovom dodiru.

Ljubav je dijete u meni koje se igra sa crvenom sjajnom loptom srece,Ljubav je zuti leptiric koji nadlece ruzu u mojim grudima,Ljubav je miris Lipe sto nas u Maju isprati dok se privijam uz njega,Ljubav je onaj tren kad se nasi pogledi spoje u svijetu beskonacnosti,Ljubav je zlatni oreol sto lebdi vise glave moga andjela. Andjele da li znas da si ti, upravo ti - galaksija moje vasione?