piletina u vinskom umaku, prste da poližeš...

8. 1. 2011. | posted in |

ovako, pošto je ovo prvi post među "receptima", moram odmah da naglasim, bez zezanja - da je moja ljubav faaantastična u kuhinji. kakav sos za picu pravi, to je nešto nevjerovatno. par dana nakon svadbe mi je napravila buritos, ja sam iz dva puta pojeo SVE što je napravila, a nije bilo namjenjeno samo meni. šta ću kad volim da jedem :)
elem, o svojim receptima će vam ona ovde pisati kad bude htjela i mogla, a ja ću vam sada opisati  pripremu jednog odličnog jela, čiji sam recept davno skinuo s neta...
Recept za piletinu u vinskom umaku:

Gelyne in Dubbatte (Koka u vinskom temeljcu)

Sastojci:

1 pečena koka, narezana na manje komade
700ml pilećeg temeljca
400ml crnog vina 
110g krušnih mrvica 
2,5g klinčića 
2,5g muškatnog oraščića 
2,5g papra 
2,5g cimeta 
2,5ml vinskog octa

Priprema:

U posudi za kuhanje izmješajte pola pilećeg temeljca, vino i začine. Pričekajte da tekućina zavrije, pa smanjite vatru kako bi se nastavila kuhati.
U tavu ulijte ostatak pilećeg temeljca. Kad temeljac zavrije, umješajte krušne mrvice i ocat, kako bi dobili glatku smjesu. Maknite ovaj temeljac s vatre te u njega dolijte mješavinu s vinom i začinima, mješajte da dobijete gusti umak.
Složite komade koke u posudu za pečenje pa ih prelijte pripremljenim umakom. Pecite u unaprijed zagrijanog pećnici, na 190°C oko 45 minuta.
eh, sad...koristeći svoje poliglotske sposobnosti prevođenja nepoznatih i polupoznatih pojmova, što zbog nepoznavanja u jezičkom smislu, što zbog nepoznavanja nekih naziva začina i ostalog...zaključio sam da je "pileći temeljac" u stvari pileća supa. recept za pravu pileću supu možete vidjeti NA OVOM SAJTU. što se tiče klinčića, to vam je OVO, mada ga ja nikad nisam stavljao.
eto, pa...prijatno :)