Ponovo je otključan Radovića sokak!!!

1. 3. 2011. | posted in |

Imali smo nekih problema. otišao sam na put a ženi nisam ključeve ostavio, pa je sokak za vikend ostao zaključan. Nadam se da smo vam falili :)






Elem, vikend je prošao divno! Velež tuk'o Zrinjski, a što je još važnije - u super ambijentu, koji je donekle pokvario jedan vehabija s dedarske tribine. Jadan je promašio džamiju za jedno 300 metara pa je donio zelenu zastavu na tribinu. Osim njega, još par krkana je bacalo svakakve predmete po igračima Zrinjskog dok su izvodili kornere...haj' što su hakali, to je i razumljivo i time se vrši dodatna presija na igrača, ali gađati čovjeka samo zbog toga što nosi drugi dres, predstavlja kompleks i meni još uvijek neobjašnjivu mržnju.
Milion puta sam ponovio: ja Zrinjski ne volim i želim mu kad igra, da uvijek izgubi, ali je moja netrpeljivost prema Zrinjskom čisto rivalske prirode. Iskreno, žalim zbog toga što pojedini, koji sebe zovu navijačima Veleža, žive u čudnoj simbiozi sa Zrinjskim. Jeben je fakat da i na našem stadionu postoje oni koji dolaze više da bi gledali klub koji mrze, a ne da navijaju za klub koji vole.

No, istina je takva i bolje da joj realno pogledamo u oči, nego da se zanosimo.
Helenejse...loša igra oba tima, dobro navijanje obe grupe. Ultrasi očekivano u podređenom položaju jer tako obično biva sa gostujućim navijačima, pa i sa Armijom kada gostuje. ipak uspjeli su unijeti par baklji, pa su fino uljepšali derbi, uz bakljadu Red Army.

Sve u svemu, može se reći da sam zadovoljan derbijem, više zbog rezultata, mada se subotnja utakmica ni u ludilu ne može nazvati "praznikom fudbala".

I tako, sve u svemu, uz fino druženje i neizbježne peksimete, Karlu moju milu i kutije i kutije Yorka, prošao vikend... do nekog slijedećeg.

EVO I MALE NAJAVE ZA DANAS


Danas ćete u sokaku čitati:

12h - Vid’ nam zastave što je žuta (kolumna)
13h - intervju sa  ZYGMUNTOM BAUMANOM 
14h - kolumnu ahmeda Burića
15h - kolumnu D. Bursaća
16h - Mostalgiju Arijane Kandić Hinić
17h - izjavu Dragana Čovića
18h - izvještaj sa suđenja optuženima za paljenje Bajrakli džamije
19h - kolumnu Semira Kazazića
20h - priču Kena Vilbera
21h - bizarne stvari hirurga